середу, 17 серпня 2022 р.

So sad and true. #DanceYourPhD2022 #winner


 Мені сподобалось. Просто, навіть, я би сказала, пронизливо. Доходчиво). Актуально.

Пан Бібліотекар (нікому не кажіть, але вони з жінкою... тайно.. посещали вечорами курси чи то танго, чи іншого  непристойного латино-американського танцю!) мабудь зараз порахує, скільки учасників було за всю історію проекту з

України та розкладе їх гарненько по роках, галузях, регіонах і вишах України та за гендерно-віковим складом і індексом цитувань відносно ворожої активності місяця. Потім ще в Гаагу чи у Брюсель статтю відішле. Нехай, у нього робота така). Пане, зробите? Мусите! Перші ж згадали... років з 5 тому) про DanceYourPhD на своєму занудному блозі! Я не здолаю 🤭


Я ж пропоную не зациклюватися на негативі та показати світові не лише свій тризуб, від якого шарахаються спокійні цивілізовані швейцарці та свій ахрєнітельний НеКультурний рівень і ..уй на марках та футболках, але і те, що і як ми насправді вміємо, знаємо і можемо. 

Впевнена, Вам є, що сказати і показати засобами емоційного запального танцю, чарівними звуками музики, душевної змістовної пісні та пронизливого живопису. І є, що розповісти про свою особисту війну. Просто і без цензури американської, російської, європейської та української. Бо вже задовбали. Особисто мене, так особливо перші та останні).  


Also, treffen wir uns bald на танцях-співах-арт-посиденьках в бібліотеці і, звичайно, на ютьюбі. А поки бігаємо під запальні звуки сирен та набуваємо гарних форм назло всім ворогам. Стройнеем, хорошеем, не раскисаем. Українські бібліотеки гідно розпочнуть свято Віри, Любові та Надії цього року. Я обіцяю. Я Дуже Зла. Розлючена.

Бібліотечний гопак на кульмінації. А це означає, що Вона таки партизанить та працює). Готує культурну революцію,  як Ленін із Цюріха 😁. Будем брать почту, банки, телефон, МинКульт, телеграф. На вокзал тоже зайдем. Подскажем, как пройти в библиотеку.

Ви зі мною, оптимістичні партизани Культури з гарним почуттям гумору та вірою в позитив??

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...