суботу, 18 червня 2011 р.

Люблю бібліотекарів, Однокласники і вареники в сметані!

Вчора - не ждала-не гадала, а провела час з величезним задоволенням для себе, ну й, звісно, для спільної справи.

Хоч я в сумній рік вибуху Чорнобильської АЕС ходила дитсадок, але вчора була присутня на зустрічі випускників факультетут бібліотечної справи Київського університету культури і мистецтв 1986 завдяки щедрому запрошенню Наталії Мірошніченко, якою згаданий університет має по праву тричі пишатися.

Я сама закінчила універ 7 років тому, але також трохи зніяковіла, сідаючи за парту в аудиторії. Хоч це було і не моє, але як я люблю ці свята! - передавали старі фотографії і нові - чоловіків/дітей, згадували одногрупників і прізвища викладачів, інколи навіть з успіхом :) пригадували друзів, розкиданих тепер по Америках-Німеччинах.

Безперечно перцю й цукру додали поставлений голос і жарти проректора університету Штефана, якого бібліотечні леді пригадують сором'язливим викладачем. МихМих не співав - розумієте самі, що справ багато - новий корпус побудовано до ЄВРО-2012, ремонт, ресторан "Кропива", концерти знов-таки.

Однією з чудових несподіванок для Наталії та мене була оффлайн зустріч з ще одною колегою по цеху - Ольгою Романюк. Фотографувалися разом, сподіваюся скоро отримати знаменні світлини і заздалегідь дякую і за них, і за запрошення!

А допомогли з'єднати всіх...що там не кажіть - Однокласники.ua!

5 коментарів:

  1. Гм, хто би міг подумати. Якраз мій рік випуску збирався... Жаль(чи добре?), що я "Одноклассники" не читаю:-) А колеги по блогосфері могли б і маякнути:-) Або хоча б подзвонити... От вам і вебдванульні стосунки:-)

    ВідповістиВидалити
  2. Серйозно?? От шкода! А я ж сама, звісно, не знала.. Навіть з Ольгою Романюк в реалі познайомились випадково. От тоді б була зустріч бібблогерів - смакота! До речі, якась закономірність в тому точно є - якщо три бібліотекаря й такі відомі блогери та ще й випускниці одного року.. Ну, нам тепер якесь веб-кафе зробити просто обов'язок і справа честі :)

    ВідповістиВидалити
  3. Тетяно, були тільки гр. 44, 45, чому - не знаю, все організовували киянки, ініцювали,писали листи, тощо...Одна дівчина була тільки чи то з 16, чи то з 17, зараз не скажу.Але я в твіттері оголошувала задовго до. Але не знала. що ви теж того ...

    ВідповістиВидалити
  4. Таню, я в "Однокласниках" вас запросила особисто. Ану перевірте.

    ВідповістиВидалити
  5. Університет культури має вивісити Ваші фото на дошку пошани. І не тільки віртуальну. Такі випускниці!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...